Bemærk; Vores butik i Esbjerg holder lukket i uge 28+29+30. Online shoppen kører videre som normalt hele perioden. Go sommer :)

×

Fragt og levering

Når du handler vin hos AndrupVin.dk, skal du blot koncentrere dig om at finde en eller flere gode vine, som med garanti vil levere en god vinoplevelse. Det er det vi kalder for "Tilfredshedsgaranti".

Du får fri fragt med Danske Fragtmænd til privat og erhvervsadresser, når du blot handler for min. 499,00 kr.

Det rent praktiske vedr. levering

Hos AndrupVin.dk har du mulighed for at afhente dine varer på vores adresse i Esbjerg, eller få varen tilsendt med pakkepost til en dansk adresse.

Der vil være ventetidsgebyr v/ Frihavne, Tivoli, Storcentre samt Dyrehavsbakken. Dette vil blive sendt på efterkrav.

Levering til følgende øer kan kun ske efter forudgående aftale med AndrupVin.dk;

4305 - Orø
7600 - Venø
6760 - Mandø 

BEMÆRK; Alle varer som bliver sendt med PostNord vil IKKE blive leveret i originale kasser/æasker.

Dag-til-dag levering alle hverdage

Vi tilbyder dag-til-dag levering alle hverdage undtagen lørdage med Danske Fragtmænd. (Til ikke brofaste øer er leveringstiden typisk én dag ekstra)

Bestiller du inden kl. 14.00 på en hverdag, vil du få dine varer leveret efterfølgende hverdag.

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du har spørgsmål til leveringstidspunkt og om din forsendelse kan nå at komme frem inden en specifik dato. Bemærk at såfremt der tilføjes en kommentar til ordren i kommentarfeltet, kan der gå op til yderligere 24 timer før din ordre godkendes. Vores kundeservice kan kontaktes på telefon 5080 9005 og på info@andrupvin.dk.

Levering med PostNord er 1-3 dage om at komme frem - PostNord er kun muligt op til 24 flasker.

Levering til PostNord pakkeshop koster 49 kr. når du handler for under 499 kr. Handler du for mere end 499 kr. så koster det 29 kr. 

Privatlevering med PostNord koster altid 49 kr.

Hvornår finder leveringen sted?

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Varen leveres til din hoveddør med Danske Fragtmænd. Skal varen leveres i et parcelhus, skal adgangsvejen til hoveddøren være flisebelagt.

Levering til etageejendomme; Forsendelser med vin i etageejendomme, leveres det op til din dør på den givne etage, dog maksimum 2x12 fl. til og med 4. sal. Såfremt der er elevator i ejendommen hvor i der er plads til Chaufføren og sækkevogn, er der ingen etage begrænsning.

Kan Danske Fragtmænd ikke få adgang til din opgang, vil du blive kontaktet med henblik på genlevering dagen efter eller efter nærmere aftale. Ved levering med PostNord vil de tage den med til nærmeste udleveringssted og du vil modtage besked om dette. Hvis du har modtagerflex via PostNord vil pakken blive stilles som i har aftalt.

Leveringen finder sted så snart, pakkeshoppen registrerer at pakken er udleveret. Afhenter du ikke din ordre hos pakkeshoppen, vil pakken blive sendt retur til os.

Både privat og erhverv

Danske Fragtmænd leverer både til privatadresser og erhvervsadresser. - Vi kan også tilbyde at levere til pakkeshop med PostNord hvis dette ønskes.

I vores checkout på hjemmesiden, bedes du tage stilling til, hvor Danske Fragtmænd må stille din forsendelse, såfremt der ikke er nogen hjemme. Det er det man kalder for Flexlevering. Det kan fx være i carporten, omme bag skuret, på terrassen, i receptionen på din arbejdsplads etc.

Vinlager